مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-20اجتماعي

گردهمایی کودکان عاشورایی در رشت برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: گردهمایی کودکان عاشورایی با عنوان «میهمانان کوچک امام حسین(ع)» اول مردادماه در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: گردهمایی کودکان عاشورایی با عنوان میهمانان کوچک امام حسین(ع) اول مردادماه در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار می شود.

سید جلیل میرعظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: این گردهمایی با عنوان میهمانان کوچک امام حسین(ع) همزمان در سراسر کشور صورت می گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان زمان برگزاری این آیین باشکوه در استان را ساعت 17 روز یکشنبه، اول مردادماه و مصادف با پنجم ماه محرم اعلام کرد و گفت: کودکان عاشورایی در مسجد سلیمانداراب شهر رشت گرد هم می آیند.

وی همچنین به اهداف برگزاری این مراسم معنوی از سوی کانون پرورش فکری اشاره و تعمیق باورهای دینی کودکان و نوجوانان و آشنایی افزون تر آنان با منظومه فکری و سیره عملی امام حسین(ع) را از اولویت های برگزاری این گردهمایی اعلام کرد.

میرعظیمی در ادامه به اهداف والای سرور جوانان اهل بهشت در شکل دهی به حماسه عاشورا اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت صیانت از دین محمدی(ص) و تحکیم بنیان های آن با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر، گفت: ضرورت دارد نسل کودک و نوجوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی کودکان عاشورایی در رشت برگزار می شود

گردهمایی کودکان عاشورایی در رشت برگزار می شود